Diyet Tüyoları

ZAYIFLAMANI KOLAYLAŞTIRACAK 5 TÜYO;)

Bikini Sezonuna sayılı günler kala internette en çok aranan kelimeler arasına girdiyse zayıflamak bizde birkaç önemli noktadan bahsedelim. Bu süreçte belki küçücükte olsa yardımcınız olur.

• Su su su, suyu unutmayın ve 2 litrenin altına hiçbir şekilde düşmeyin, yapılan çalışmalarda günde iki litrenin üzerinde su tüketen bireylerde tüketmeyenlere göre iştah baskılanma olayı daha iyi bulunmuştur.
• Yemeklere çorba veya salata ile başlayın, yemeğine çorba ile başlayan bireylerin öğünlerinde aldıkları enerji oranları % 25 azalmaktadır. Salata tüketen bireylerde ise bu oran %30’lara kadar çıkmaktadır. Bir kaşık çorba alırken bir çatal salata tüketmek hiç fena olmaz senin için 😉
• Sofrada oturma süreninizi 30 dakikanın altına indirmeyin, oturun dediysek on dakikada yemeğinizi bitirin 20 dakika sohbet edin demiyoruz 😉 oturun ve yavaş yavaş besinleri tüketirken birde güzel sohbet edin. Öğünlerini hızlı tüketen bireylerin açlık hormonu dediğimiz ghrelin hormonu seviyeleri daha yüksek bulunmuş bizden söylemesi;)
• Öğün aralarında ki mesafeye dikkat edin 2 saatten az 4 saatten uzun süre açlıklar yaşamayın. Vücut dengeyi seviyor en iyi vücut yağ yakım oranları 2-4 saatlik aralıklarla beslenme ile ilişkilendirilmiş.
• Öğünlerde besinlerin glisemik indeksine değil, öğünün glisemik yüküne odaklanın yani diyette patates, üzüm gibi besinler şekeri çok yükseltiyor yemeyim demek yerine yanında yoğurt,süt gibi besinleri tüketerek glisemik yükü düşürün ve diyette herşeyi yiyebileceğinizi görün.
• Günde 10000 adım atın Zor biliyoruz ama ne kadar çok atarsan o kadar çok yağ yakarsın;) attıkça yakın yağları ohh

Bu tüyolar kulağınızın bir köşesine belki küpe olur ve işini kolaylaştırır;)

Sevgiler…